DAPATKAN BANTUAN KECEMASAN DI APLIKASI GOVICLE

BANTUAN KECEMASAN DI APLIKASI GOVICLE. DAPATKAN BANTUAN KECEMASAN TEPI JALAN HANYA DIHUJUNG JARI, 24/7 SEMINGGU.

Bagi pemilik kenderaan, bantuan kecemasan tepi jalan adalah perkara pertama yang difikirkan apabila mula memandu terutama untuk perjalanan yang jauh. Untuk itu, anda harus memuat turun aplikasi Govicle ke dalam telefon pintar untuk mendapatkan bantuan kecemasan seperti tayar pancit, perkhidmatan tunda kereta, kehabisan minyak petrol dan lain-lain.

Aplikasi mudah alih Govicle adalah inovasi termaju yang sesuai dengan peredaran teknologi dan juga pelengkap kepada pemanduan anda ke mana sahaja destinasi yang anda tuju.

BANTUAN KECEMASAN TEPI JALAN SOS GOVICLE.

  • Aplikasi Govicle ada beberapa fungsi termasuk butang SOS bantuan kecemasan tepi jalan dengan ciri pengesanan jejak lokasi nyata.
  • Pengguna aplikasi Govicle boleh meminta bantuan kecemasan tepi jalan dan boleh menjejak masa bantuan yang akan tiba kepada mereka.
  • Seterusnya ialah bantuan itu akan tiba daripada cawangan bantuan kecemasan yang berhampiran atau penyedia perkhidmatan yang diperlukan.

Tiga Keistimewaan Utama Bantuan

  • Bantuan Kecemasan tepi jalan Govicle menawarkan pelbagai perkhidmatan baik pulih kerosakan kecil di lokasi.
  • Khidmat yang disediakan adalah seperti trak tunda, bantuan bateri, kehabisan minyak kenderaan, bantuan tayar dan kereta terkunci.
  • Mesra pengguna dimana ia mudah digunakan oleh para pengguna telefon pintar tidak mengira peringkat umur. Tidak perlu lagi membuat carian di internet atau telefon untuk dapatkan bengkel berdekatan atau berhampiran anda. Hanya leret sahaja butang SOS pada aplikasi mudah alih Govicle dan bantuan akan tiba dengan segera ke lokasi anda.

SISTEM INTEGRASI GOVICLE (SOS)

  • Aplikasi mudah alih GOVICLE menyediakan butang SOS bantuan kecemasan tepi jalan yang di integrasikan dengan penyedia perkhidmatan yang tersedia di seluruh negeri.
  • Sistem GPS yang disediakan akan mengenalpasti lokasi anda dengan menggunakan aplikasi mudah alih Govicle.
  • Sistem pengesanan itu ada dua tujuan iaitu membantu pihak pemberi perkhidmatan untuk mengesan kenderaan dan khidmat kecemasan yang diperlukan.

CEO Govicle Sdn Bhd,  Nasir Habizar berkata:

“Kami telah menyediakan satu ciri Bantuan Kecemasan tepi jalan, SOS Govicle  kepada pelanggan di dalam aplikasi Govicle.  Aplikasi ini sentiasa diberi penambahbaikan bagi memastikan pelanggan tidak perlu risau ketika berada di jalanan.

“Dengan perkembangan teknologi mudah alih yang semakin maju, langkah seterusnya bagi kami adalah untuk memperkenalkan aplikasi mudah alih yang membawa servis ini ke tahap lebih tinggi.”

post contents
Author

Syahirah

Date Posted

November 23, 2022

Share This:

Get the latest news & updates

subscribe to our newsletter

recent posts